pagina

De markt voor hogere opleidingen in Communicatie, Media en Informatie


Publicatienummer: 2007-50
Auteurs: E. Berkhout, P.H.G. Berkhout, S. Kara
Opdrachtgever: Erasmus Universiteit Rotterdam
Uitgever: SEO Economisch Onderzoek
ISBN: 978-90-6733-409-9

De Faculteit der Historische en Kunstwetenschappen van de Erasmus Universiteit Rotterdam overweegt een nieuwe Engelstalige bacheloropleiding aan te bieden op het terrein van Communicatie, Media en Informatie (CMI). Dit rapport beschrijft een korte marktverkenning. Doel van het onderzoek is het in kaart brengen van recente ontwikkelingen op de markt van CMIopleidingen, en een voorzichtige blik te werpen in de nabije toekomst. De uitkomsten van het onderzoek reiken kwantitatieve informatie aan voor het beantwoorden van de hamvraag: is de markt gebaat bij een nieuwe universitaire Engelstalige bacheloropleiding Communication and Media in Rotterdam.


Categorie: 2007, Arbeid & Onderwijs