Erik Brouwer en Christiaan Behrens zijn geïnterviewd in het Advocatenblad over de vraag ‘is BrandMR een welkome voet tussen de deur van de gevestigde advocatuur? Of bedreigen dit soort verdienmodellen de onafhankelijke positie van de advocaat?’

Lees het hele interview vanaf bladzijde 34.

Erik Brouwer is hoofd van het cluster Mededinging & Innovatie bij SEO Economisch Onderzoek. Erik heeft meer dan 25 jaar ervaring met toegepast economisch onderzoek en advieswerk op het gebied van Big Data Science. Tevens is hij specialist in het meten en mitigeren van risico’s, mededinging en innovatie en het meten van klantvoorkeuren en de betalingsbereidheid voor producten en diensten voor diverse sectoren. Meer is te lezen in zijn volledige profiel.

Christiaan Behrens is onderzoeker bij SEO Economisch Onderzoek. Hij is gepromoveerd transporteconoom en heeft ruime kwantitatieve en kwalitatieve onderzoekservaring op het snijvlak van marktwerking, marketing en consumentengedrag. Meer is te lezen in zijn volledige profiel.